dilluns, 16 de març del 2015

Cada dia de Quaresma és un regal i un goig (XXVI)

Pel dilluns de la 4a. setmana de Quaresma...

Qui sóc jo per tu?

És la pregunta que el Senyor va formular als apòstols: «I per vosaltres qui sóc jo?». A Jesús l'hem de posar dins de la geografia de les persones conegudes i estimades. Si tots nosaltres féssim una llista de les persones que estimem veritablement segur que hi posaríem a Jesús. Un nom que estimo, perquè conec i estimo la persona que el porta. Jesús, pels cristians, no és un desconegut, ni un estrany, és algú íntim. És el meu Senyor, el Company de la meva vida, l'Amic, el meu Tot, el qui em porta a Déu, el qui em porta a estimar, el qui em treu de mi mateix i em dóna als altres, el meu Redemptor. Jesús, el nom més dolç i més estimat. Conec algú que comença sempre la seva pregària dient: Oh, Jesús, sempre més estimat. 
Si algú em preguntés: «Qui és Jesús per tu?» cal que respongui: «El meu Senyor i el meu Amic». Com els apòstols, l'hem acollit en la nostra vida i el seguim a Ell. Avui diguem: «Et seguiré sempre, Senyor, fins el darrer dia de la meva vida». Els qui segueixen a Jesús no envelleixen mai, sempre són joves, perquè cada dia renoven l'amor.

Les persones que fem aquest blog ens vàrem proposar posar un post cada dia durant la Quaresma. Una breu reflexió, una pregària, uns pensaments... i, de moment, estem contents perquè, gràcies a Déu, ho anem aconseguint i sabem que molts de vosaltres entreu a llegir cada dia aquest petit text. Durant aquesta setmana que comencem, hem decidit afegir-hi un detall: l'acompanyament musical de la mà de Mons. Marco Frisina, sacerdot, músic, compositor i biblista. Rector de la Basílica de Santa Cecília de Trastevere i Director de la Coral -que ell mateix va fundar- i Orquestra de la Diòcesi de Roma. Avui comencem amb aquest tema, el nom del qual, "Et seguiré", va unit a la pregària que hem proposat.