diumenge, 22 de febrer del 2015

Cada dia de Quaresma és un regal i un goig (IV)

Pel primer diumenge de Quaresma...

Avui els sacerdots baixen les escales de l’altar


Es Diumenge i primer Diumenge de Quaresma. Els diumenges sempre són dies bonics (encara que per alguns, això diuen, és un dia avorrit). El Diumenge és el Dia del Senyor. Fa alegria de pensar que avui tots els sacerdots del món baixaran a l’altar i portaran el Sagrament i el repartiran als creients: és el Pa de la Vida. 
Tenir desig de l’Eucaristia i pensar "Avui rebré el Cos de Crist i em posaré a la fila dels fidels que van a combregar; allí em serà dit «El Cos de Crist» i diré el més dolç «Amén»... i rebré el Cos de Crist que m’uneix al Senyor en aquest món i en l’altre". Aquest pot ser el desig d’aquest diumenge: rebre amb amor, quasi anònimament, el Cos de Crist. Anònimament vull dir sense que ningú sàpiga l’alegria immensa que tinc de rebre l’Eucaristia, només el Senyor i el meu cor. Fem aquesta pregària: Senyor, tinc desig de rebre l’Eucaristia que m’uneix a tu en aquest món i en l’eternitat. És Jesús que ve cap a mi i vull que em trobi a la fila, perquè som seus. Sí, el Diumenge és més bonic quan anem a Missa, i també la setmana que comença.