dijous, 2 de desembre del 2010

En Josep ens ho explica: Visita del Sant Pare a la Sagrada Família

En Josep Moncusí és un dels nostres escolans habituals de Missa de 12, té nou anys. Ell i els seus pares van ser algunes de les persones de la nostra Parròquia que van anar a Barcelona a veure el Sant Pare amb motiu de la seva visita per la Consagració de la Sagrada Família. Li varem demanar un escrit i aquí el tenim. Gràcies, Josep!!

Diumenge 7 de novembre, vaig anar a veure al Sant Pare a la Sagrada Família.

Em vaig aixecar, vaig vestir-me, esmorzar i llest! Els meus pares i jo vam anar a cap a l’autobús tots il·lusionats.

En arribar a Barcelona, ens van dir on estàvem i ens van donar un pin d’identificació. Nosaltres vam entrar i ho vam mirar tot. Hi havia unes pantalles gegants amb cadires per poder seguir la missa, però el que a mi em feia més il·lusió era veure el Sant Pare en directe. Així doncs, amb els pares vam decidir anar a un carrer per on havia de passar el Sant Pare i tota la seva comitiva per arribar a la Sagrada Família i poder-lo veure al passar.

Quan va passar amb el papa mòbil, em va fer moltíssima il·lusió i li vam fer una foto. Tornàrem cap on ens havien situat i vam seguir la missa. A l’hora de la combregar van venir mossens fins allà on érem a donar-nos la comunió, i si haig de ser sincer, em va impressionar molt.

A la missa hi havia l’Escolania de Montserrat i altres cors que ho van fer molt bé. Per les imatges es va veure com el Sant Pare gaudia de la música. Hi havia moltes personalitats de Catalunya i d’arreu d’Espanya, inclòs els Reis.

Quan es va acabar la missa vam anar a l’autobús, vam esperar a que hi fos tothom i vam tornar cap a casa.

Va ser una experiència inoblidable!!

Josep Moncusí Perelló.